Графік асабістага прыёму
Пасада | Імя |
Час прыёму з 14.00 да 20.00 |
---|---|---|
Генеральны дырэктар | Сяргееў Ігар Алегавіч | першы і трэці панядзелак месяца |
Намеснік генеральнага дырэктара - галоўны інжынер |
Дрывалёў Уладзімір Іванавіч | першы і трэці панядзелак месяца |
Намеснік генеральнага дырэктара па бяспецы, рэжыму і кадрах |
Ермачэнка Руслан Васільевіч |
чацвёрты панядзелак месяца |
Намеснік генеральнага дырэктара па эканамічных пытаннях | Герасічкіна Наталля Мікалаеўна | трэцяя серада месяца |
Намеснік генеральнага дырэктара па ідэалагічнай & nbsp; рабоце і сацыяльных пытаннях | Мамчанка Іна Вячаславаўна | другі панядзелак месяца |
Намеснік генеральнага дырэктара па камерцыйных пытаннях |
Цітоў Андрэй Васільевіч |
другая серада месяца |
Дырэктар філіяла №1»Цемагро " |
Чарнецкі Аляксандр Генадзевіч |
першая серада месяца |
Папярэдні запіс грамадзян на прыём да кіраўніцтва ААТ» Беларускі цэментны завод " ажыццяўляе начальнік агульнага аддзела Коласава Таццяна Іванаўна (каб. 206, тэл. 72 650)
У яе адсутнасць – вядучы спецыяліст агульнага аддзела Чубкова Марыя Мікалаеўна (каб. 206, тэл. 72 650)
Папярэдняе кансультаванне грамадзян па пытаннях выканання заканадаўства аб зваротах грамадзян & nbsp; і юрыдычных асоб праводзіць начальнік агульнага аддзела Коласава Таццяна Іванаўна (каб. 206, тэл. 72 650)
парадак асабістага прыёму
36. Арганізацыю асабістага прыёму ў грамадстве забяспечваюць асобы, адказныя за працу са зваротамі грамадзян.
37. Асабісты прыём у грамадстве ў межах сваёй кампетэнцыі ў адпаведнасці з размеркаваннем абавязкаў не радзей за адзін раз у месяц праводзіцца галоўным інжынерам, намеснікамі генеральнага дырэктара Таварыства згодна з графікам, які зацвярджаецца генеральным дырэктарам Таварыства.
Генеральны дырэктар Таварыства ажыццяўляе асабісты прыём у першы і трэці панядзелак месяца з 14.00 да 20.00.
Графік асабістага прыёму размяшчаецца на інфармацыйным стэндзе па месцы знаходжання Таварыства, на афіцыйным сайце Таварыства ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт.
38. Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, абвешчаны прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень.
39. Кіраўніцтва таварыства праводзіць асабісты прыём у сваіх службовых кабінетах па адрасе: г.Касцюковічы, вул. юнацкая, 117.
40. Грамадзяне, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычных асоб прымаюцца ў прызначаны для асабістага прыёму дзень у парадку чарговасці па прад'яўленні дакументаў, якія сведчаць асобу, паўнамоцтвы.
41.калі вырашэнне пытанняў, выкладзеных у ходзе асабістага прыёму, не адносіцца да кампетэнцыі таварыства, дзе праводзіцца асабісты прыём, адпаведныя службовыя асобы не разглядаюць зварот па сутнасці, а тлумачаць, у якую арганізацыю трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце.
42. Адказы на разгледжаныя па сутнасці вусныя звароты падлягаюць аб'яве заяўнікам у ходзе асабістага прыёму. Вынік разгляду выкладзеных у вусным звароце пытанняў адзначаецца ў рэгістрацыйна-кантрольнай форме, у якой зарэгістраваныя вусныя звароты.
43. Вусныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці ў выпадках, прадугледжаных пунктам 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
44. Асоба, якая праводзіць асабісты прыём, у межах сваёй кампетэнцыі і ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь мае права прыняць адно з наступных рашэнняў:
даць вуснае тлумачэнне па сутнасці кожнага з пастаўленых пытанняў. У рэгістрацыйна-кантрольнай форме робіцца адзнака: "У ходзе прыёму заяўніку дадзены тлумачэнні па сутнасці пастаўленага пытання»;
задаволіць просьбу, паведаміўшы заяўніку парадак і тэрмін выканання прынятага рашэння. У рэгістрацыйна-кантрольную форму уносіцца адпаведнае даручэнне і тэрмін выканання;
адмовіць у задавальненні просьбы, патлумачыўшы матыў адмовы і парадак абскарджання прынятага рашэння. У рэгістрацыйна-кантрольнай форме робіцца адзнака: "адмовіць у задавальненні просьбы. Растлумачаны матывы адмовы і парадак абскарджання прынятага рашэння"»
45. Калі для вырашэння пытання, выкладзенага ў вусным звароце, патрабуюцца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот можа выкладацца заяўнікам у пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
46. У выпадку паступлення ў ходзе асабістага прыёму пісьмовага звароту ў рэгістрацыйна-кантрольнай форме па вусным звароце робіцца адзнака «прынята пісьмовы зварот».
Пісьмовы зварот, які паступіў у ходзе асабістага прыёму кіраўніцтвам Таварыства, падлягае рэгістрацыі ва ўстаноўленым дадзенай Інструкцыяй парадку для пісьмовых зваротаў. Рэгістрацыйны індэкс складаецца з нумара, прысвоенага вуснага звароту, з даданнем літары «У», прастаўляецца праз злучок. Рэгістрацыйна-кантрольная картка па вусным звароце і пісьмовы зварот, якое паступіла ў ходзе асабістага прыёму, і дакументы, звязаныя з яго разглядам, фармуюцца ў адну справу, за выключэннем выпадкаў, калі пісьмовы зварот паступіў ад індывідуальнага прадпрымальніка або юрыдычнай асобы.
Адпаведнае даручэнне па разглядзе пісьмовага звароту, які паступіў у ходзе асабістага прыёму, афармляецца ў форме рэзалюцыі.
47. Кантроль за выкананнем даручэнняў, дадзеных на асабістым прыёме кіраўніцтвам Таварыства, ажыццяўляе спецыялісты, адказныя за працу са зваротамі.
48. Аб выніках выканання даручэнняў, дадзеных на асабістым прыёме, выканаўцы інфармуюць заяўніка і службовая асоба, якая праводзіла прыём, ва ўстаноўлены заканадаўствам тэрмін, калі іншае не вынікае з даручэння службовай асобы.
Выкананыя даручэнні, дадзеныя на асабістым прыёме, здымаюцца з кантролю па рашэнні службовай асобы, якая праводзіла асабісты прыём.